Wierzymy, że ważne jest to, co niezmienne. Od lat wyznajemy te same, trwałe wartości tworząc najwyższej jakości biżuterię.
Franczyza
Tradycja od pokoleń
Marka Anna Diamonds powstała jako efekt rozwoju spółki z doświadczeniem w dziedzinie marketingu.Z czasem stała się twarzą luksusu i klasy na miarę potrzeb i standardów XXI wieku. Uszanowanie klasycznego piękna i tradycji w nowoczesnym wydaniu to przepis na nietuzinkowy wymiar szlachetności. Każda sztuka biżuterii z osobna jest niepowtarzalna, wykonana ręcznie z mistrzowską precyzją naszych specjalistów sprawia, że ich właścicielki stają się posiadaczkami królewskich unikatów. Marka posiada stacjonarne studio diamentowe i jubilerskie z siedzibą w Krakowie i profesjonalny system sprzedaży online, dostosowanej do wymogów najbardziej wymagających klientów.


System franczyzowy
System franczyzowy Anna Diamonds jest oparty na powierzonych aktywach. Poszukujemy osób i firm z doświadczeniem w projektach franczyzowych i gotowych do obsługi klienta na najwyższym poziomie poprzez prowadzenie salonów Anna Diamonds w wybranych miastach Europy.
Korzyści dla franczyzobiorcy
Otrzymujesz od nas:
-
skuteczny koncept handlowy,
-
profesjonalne rozwiązania biznesowe,
-
najwyższej jakości produkty marki własnej,
-
know-how polskiej marki jubilerskiej,
-
szkolenia branżowe, wsparcie eksperckie,
-
bezpośredni nadzór kadry menadżerskiej i wsparcie na każdym etapie współpracy,
-
dobrze zorganizowaną logistykę,
-
ogólnoeuropejskie wsparcie marketingowe,
-
systemowe rozwiązania gwarantujące poprawne funkcjonowanie całego procesu zakupowego.
Niezależność
Współpracując z nami pozostajesz niezależnym przedsiębiorcą. Sam decydujesz m.in. o:
-
zatrudnieniu
-
zamówieniach
-
polityce cenowej w swoim sklepie
-
polityce kosztowej w swoim sklepie
-
przyszłości swojego biznesu


Wsparcie dla franczyzobiorcy
-
wsparcie w wyborze lokalizacji i negocjacjach przy podpisywaniu umowy najmu,
-
doradztwo przy projektowaniu i optymalizacji aranżacji salonu,
-
optymalne zatowarowanie na mkw.,
-
materiały marketingowe oraz kampanie reklamowe w TV, prasie i internecie,
-
akcje promocyjne,
-
program lojalnościowy dla klientów i realizacja zamówień internetowych,
-
sprzęt IT wraz z systemowym wsparciem,
-
realizacja zamówień indywidualnych,
-
obsługa reklamacyjna i usługowa,
-
wsparcie szkoleniowe oraz managerskie.
Odpowiedzialność franczyzobiorcy
Franczyzobiorca jest odpowiedzialny za podpisanie umowy najmu, ponosi wszelkie koszty związane z użytkowaniem lokalu oraz wszystkie koszty związane z bieżącą obsługą salonu.
Przewidywalna kwota inwestycji
Minimalna kwota inwestycji:
15 000 EURO/mkw
(od 30-45 mkw)